Proefaankopen i.c.m fraudeonderzoek

Is de aandacht en interesse in de klant na de aankoopbeslissing nog steeds aanwezig? Wordt dit ook getoond?

Een test- of proefaankooptraject kan veel informatie opleveren over de wijze waarop het personeel op een “aankoop/order” reageert. De laatste indruk of emotie die de klant uit uw bedrijf meekrijgt is van zeer groot belang. Immers, met deze laatste indruk op het netvlies wordt de basis gelegd voor een eventueel herhalingsbezoek of mond op mondreclame. Naast het emotionele aspect mag ook het controleaspect niet vergeten worden. De totale betalingsafhandeling kan met een proefaankoop bekeken worden, juistheid van alle offertegegevens en juistheid van de totale bedragen. Worden kortingen juist doorberekend en/of verwerkt? Een onderzoeksvorm die uiteraard goed te combineren valt met een mysterybezoek of fraude onderzoek.

Neem vrijblijvend contact met ons op
Raven Retail Marketing Consultancy
De Roskam 8, 4053 JL IJzendoorn
Over ons

Raven Retail begint waar de trainer naar huis gaat en de onderzoeker het licht uit doet. Daar liggen uw kansen op een hoger rendement. Wij maken het waar!!

Uw garantie op succes?

Personeel is het belangrijkste kapitaal in uw winkelorganisatie!